Öğrenmenin Doğası

 

“Öğrenme nedir ve nasıl gerçekleşir?” sorusuna cevap aradığımızda karşımıza Pavlov, Skinner, Thorndike, Piaget başta olmak üzere birçok eğitim kuramcısına ait görüşler ve onlar üzerine yapılmış sayısız araştırma çıkar. Çocuklar ise her zaman bize göre en iyi görünen yöntemleri kullanarak değil; doğal bir biçimde, merakın peşinden giderek, kimi zaman ilgi duymadıkları konularda öğrenmeyi redderek gelişir, büyürler. Doğru cevaplar üzerine kurulmuş bir sistemde kendini ve dünyayı kavrayan, özgürce düşünen ve öğrenen çocuklar yetiştirmenin zorluğuyla karşı karşıyayız.

İnsanı  bir bütün olarak ve aynı zamanda yaşamın bir parçası olarak görüyor; okulumuzda sosyal, duygusal ve akademik becerileri destekleyecek bir eğitimin var olması için çabalıyoruz. İnanıyoruz ki öğrenmenin doğasında “merak etmek, hayal kurmak, okumak, sorgulamak, hata yapmak, iş birliği, öz disiplin…” var.               

17 Aralık Cumartesi günü, birbirinden değerli konuklarımızın katılımıyla “Öğrenmenin Doğası’sında neler olduğunu konuşacağımız 16. Okul-Aile İş Birliği Sempozyumu’muza tüm aileleri ve eğitimcileri bekliyoruz çünkü bir Kızılderili atasözünün dediği gibi “Bir çocuğun yetişmesinden bütün köy sorumludur.”

Not: Katılım sertifikası almak isteyenlerin sempozyum günü Danışma Birimi'ne kayıt yaptırması gerektirmektedir.

KURUMSAL MAIL K12NET MOBILE K12NET SİSTEM GİRİŞİ